GRARGH!!!!

Jag blir så frustrerad! Känslorna svämmar över. Jag älskar så hårt. Tänker så djupt. Önskar så mycket. Vill allt NU. Och förstår mer och längre än jag någonsin gjort förut. Allt känns genomskinligt. Allt bromsas och jag måste ha tålamod. Jag har blivit så oerhört bra på att ha tålamod!! Och det är både skönt och jobbigt på samma gång. Jag vet att jag kanske kommer sakna den här tiden sen, när vi kämpade. När vi brottades mot negativa tankar. Gjorde highfive! Eller sa; NEXT!
Ingenting har skadat oss. Allt har stärkt oss. Vi har glatt oss. Och vi ser med förväntan framåt. Du kan! Alla kan! Det är fantastiskt, att kunna dela och ge. Dom som tar emot har ALLT att vinna. Glädjas med oss. Kämpa mot det negativa med oss. VI KAN! DU KAN! KOM IGEN! Tåget går, som är livet.

Thomas hade rätt idag. Jag träffade en Diamant. Det var du.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0