shoppade loss...

Det är så svårt att inte köpa fina grejer till barnen när jag är på Torp eller liknande! Jag skulle köpa nya stövlar till Alma och Olle och det blev det här:

stövlar, tygskor och foppatofflor till alma och olle
Vita leggings till alma
Shorts till olle
3-pack starwars kalsonger till olle
klänning till stina
jeans till stina
2-pack vita srumpbyxor till stina
tre linnebodys till stina
solhatt till stina
vit kofta med tillhörande vita byxor med ankstjärt till stina
2-pack ankstjärtar (rosa o vita) till stina
grovstickad långkofta med snöre i midjan till stina

oups,...trodde inte var sååå många grejer... då försökte jag dessutom hitta skor och kläder till mig själv också! Tur att jag inte hittade något.

Olle fångade plasthajar med tebollarna... såg så gulligt ut, var tvungen att ta kort.




Och Alma har gjort en anka:.....ser ni? det är huvudet i profil, den har en liten näbb och basker på huvudet...



Hon kommer bli en stor konstnär! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ser att du fixat profilbild nu, hur gjorde du? :P

2010-05-25 @ 14:27:57
URL: http://solflingan.blogg.se/
Postat av: Emmy

Haha! Charmigt! Olles initiativ var sött, men Almas anka förstår jag mig inte på? ;)

2010-05-26 @ 21:12:02
URL: http://esterochjag.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag förstår mig helt och fullt på Almas anka. Den var ju supersnygg!

2010-05-28 @ 20:27:51
URL: http://solflingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0