Välkommen till min nya blogg!


Kommentarer
Postat av: Dag Selander

Ovanligt tidig lunch idag. Kl 11. Hörde Nyheterna. Sen upptäckte jag efter ett tag att det var nån som var född i prästfamilj... höjde volymen. Frågade Brita min fru: 'Tror du att det kan vara Lars o Elisabet Ingvarssons barn som berättar?' Kanske, svarade Brita.



Det du berättar på ditt positiva ärliga härliga sätt går hem. Förmodar att du inte sällan får möjlighet att berätta. Hela ditt deltagande var verkligen värmande o uppmuntrande i SR:s vanliga Tendens. Praised be the LORD.



Så, jag gick ut o googlade när jag hört avannonseringen och att ditt namn var Ingrid Wetterstrand. Roligt att se ditt bloggande. Vi har ju samma bloggverktyg från blogg.se :)



Nu vill jag önska dig & din familj allt gott i Kristus Jesus att han ger o fyller dig/er med allt det himmelska goda.



Din bror //Dag Sr



PS Min fru o jag har 'bara' 4 barn men 11 barnbarn. Själv har jag haft samma profession som din far.

2011-01-25 @ 11:50:22
URL: http://missionxp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0