Olles snällfrilla är GONE!!

...jag grät nästan lite igår när myshuvudet blev till vanlig svenssonpojke... :(

Men han blev söt!!





Olle är väldigt duktig när han ska klippas, men tröttnar ganska snabbt. Jag försökte distrahera genom att fråga hur han ville bli klippt? Som en apa? "-Neeej...hi hi, det går ju inte". Svarar Olle. Han funderar en stund och så säger han: "Mamma, jag vil bli klippt som en bilpojke! Jättenugg! Det tycker jag, det är JÄTTENUGG Mamma!" Ok, då klipper jag dig som en riktig bilpojke älskling... pussgurka.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Åh, sötnos! Men vad annorlunda han ser ut!!

2010-06-18 @ 17:57:24
Postat av: Ingrid

ja...lite skumt faktiskt att se honom. som om någon annan pojke flyttat in... kram på dig!

2010-06-18 @ 20:09:00
URL: http://odusaliga.blogg.se/
Postat av: farmor

vilken stor Olle jag får ta hand om, jättesöt

2010-06-18 @ 23:25:06
Postat av: Esther

vilken söt bilpojke!

2010-06-20 @ 20:41:08
URL: http://svensonlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0