Mycket flickigt...

Kan du tänka dig hur det var hos oss igårkväll när Jag, Esther Svensson och Anna Turesdotter hade en makeoverafton. Vi sjöng fina spontansånger som vi spelade in. (Säkra hits att skicka till Bert.) Och så målade vi naglar. Och Tog hål!! Jag har aldrig haft hål i öronen... det var ena dags. Och jag går med glädje in i en ny värld av "smyckesmöjligheter"!, som Anna, syster Anna, så fint kallade det. Så lagade vår underbara vän och inneboende glass till oss! Alltså själva arrangemanget, inte just glassen, den var köpt.

Titta!



Hej! Nu är det Anna som pratar. Då kan man få höra lite vadsom helst. Jag skulle då vilja säga att jag HELA DAGEN igår trodde att Ingrid skulle GÖRA glassen. Men sina bara händer. Så jag blev ganska besviken. När hon inte hade gjort glasset själv. Nä, det blev jag inte innerst inne, jag bara skojar.





här är Ingrid och Esther när dom sitter och fjantar sig med naglarna. Ingrid bara tog bort sitt nagellack hela tiden. Och satte på nytt. Och tog bort. Och nytt. Och bort. Ja hon var som en treåring.

Men man blir väl som man umgås... (hon umgås väldigt mycket med Olle)



Jag fjantade runt med Stina istället, för hon ville inte sova. Hon var riktigt ilsk där i slutet. Personligen tror jag det var för att hon ville ha mer glass. Men man kan ju aldrig så noga veta med Stinor.




När jag vaknade imorse då möttes jag av Ingrid i en mörkröd sammetsmorgonrock och Stina i matchande kläder. För det var väldigt viktigt att matcha sitt barn! sa Esther.  Men ni ser ju själva hur Stina tycker om det.



Oj! Här går det fort. Nu sitter Thomas i stolen och klipper Ingrid, eller var det tvärtom. Jag som trodde att hon skulle klippa mig.

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Esther

Tack för en rolig kväll! - Startrash =)

2011-02-08 @ 22:45:33
URL: http://svensonlivet.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Åh, jag ska nog också ha en makeoverkväll snart, blev änna sugen! NÄR får man se fina bilder på Ingrid i cool örhängen då??? :)

puss å kramkrig

2011-02-22 @ 12:38:03
URL: http://kerstinkarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0