Olle då...

...här om dagen satt jag och läste en bok för barnen i soffan och upptäcker efter en stund att Olle sitter och tittar konstigt på min kropp. Plötsligt lyfter han på min tröja och jag säger snabbt:"-Nej men Olle vad gör du?!", och så drar jag ner tröjan igen. Då tittar Olle storögt upp på mig och säger:"-Men Mamma! Det kommer snart komma ut en till bebis därifrån!!"
Suck. Tack för den Olle.

Jag återhämtade mig snabbt när jag berättade detta för min man och han sa: "-Ja, jag har också funderat de sista dagarna på om det är nått därinne..."

Jag mådde genast mycket bättre. Två dagar senare kom lingonveckan och magen gick tillbaka till den vanliga "5:e graviditetsveckan magen"......

Jag måste verkligen börja göra situps...eller så skaffar jag mig en sån där tränings rockring som Emmy har. Provade och det var rätt kul. : ) Jag kunde! Efter jag vet inte hur många år, det satt i ryggraden helt enkelt.



Bjuder på en suddig bild från Julafton som var väldigt mysig! Tack alla ni som var med, ni är bäst! Marie, du är också bäst. Saknade dig massor!


Kommentarer
Postat av: Annabelle

Fina familjen! :)

Kram på er!

2011-02-01 @ 22:00:59
URL: http://babybels.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0